Harmonogram ślubnych przygotowań Wedding Sisters

niedziela, 25 stycznia 2015
Harmonogram ślubnych przygotowań to chyba najczęściej poszukiwany temat ślubny. Gdy po zaręczynach, zastanawiamy się co mamy dalej robić, to właśnie on jest naszym weselnym drogowskazem. W związku z tym, jakiś czas temu stwierdziłam, że ślubny blog nie może obejść się właśnie bez takiego tematu. Ale potem doszłam do wniosku, że nie będę wypisywać Wam co trzeba zrobić na rok przed ślubem, czy na miesiąc przed, bo to wszystko zależy od indywidualnych preferencji i tego na ile wcześniej organizujemy wesele.
Poza tym, po co mam Wam tworzyć swój harmonogram, jak na polskim rynku ślubnym, mamy już jedną perełkę, a mianowicie Harmonogram ślubnych przygotowań, stworzony przez Wedding Sisters!

Fot. Wedding Sisters

Jak go zamówić?

Nie ma nic prostszego! Musimy tylko wejść na stronę internetową Wedding Sisters i wypełnić krótki kwestionariusz, w którym podajemy: imię Panny Młodej i Pana Młodego, datę i rodzaj ślubu, czy mamy już zarezerwowane miejsce weselne i ilu gości planujemy zaprosić. Dodatkowo musimy zaznaczyć, czy mamy już zarezerwowane takie usługi jak: fotograf, kamerzysta, zespół, suknia ślubna, garnitur, czy florystka.


Fot. Wedding Sisters

Ile na niego będziemy czekać?

Ja na swój Harmonogram czekałam około 2 tygodni, taki właśnie okres oczekiwania jest również podany na stronie internetowej Wedding Sisters.

Ile to kosztuje?

NIC! Nasz Indywidualny Harmonogram przygotowań ślubnych jest przygotowywany zupełnie za darmo!

Fot. Wedding Sisters

W jakiej formie go otrzymujemy?

Harmonogram otrzymujemy na naszego e-maila, w postaci pliku PDF. Ma on bardzo ciekawą i przejrzystą formę graficzną, w związku z tym możemy się nim posługiwać bardzo łatwo i szybko.

Co on zawiera?

Harmonogram podzielony jest na kilka bloków według zadań, które mamy wykonać przed konkretną datą np. na 3 tygodnie przed ślubem. Przykładowo, ja mam wesele w sierpniu 2016r., a przed lutym 2016r. powinnam obmyślić moją podróż poślubną, ustalić budżet weselny, miejsce na wesele i ślub, przebieg ślubu, muszę ostatecznie zarezerwować salę, załatwić nauki przedmałżeńskie, określić liczbę gości, wyznaczyć świadków, zdecydować się na konkretną firmę foto i video, zarezerwować zespół, czy zrobić wstępne rozeznanie w sukniach ślubnych. Najlepsze jest też to, że Harmonogram zawiera rzeczy, które powinniśmy wykonać także po ślubie, o których bardzo często zapominamy. Składa się on z 10 stron i bardzo szczegółowo opisuje krok po kroku, co mamy wykonać w określonych przedziałach czasu.

Fot. Wedding Sisters

Dlaczego warto?

Największą zaletą tego Harmonogramu jest jego indywidualny charakter. Nie jest to kolejny ogólnikowy spis rzeczy, które mamy wykonać, to konkretne zadania, od których zrobienia zależy sukces naszego wesela. Najlepsze jest to, że przy każdej pozycji, mamy krótką poradę, a przy niektórych długi opis, który Wedding Sisters przygotowały na podstawie ich wieloletniego doświadczenia przy organizacji ślubów. Na koniec dodam, że moje zachwyty nad Harmonogramem nie są odosobnione, bo koleżanka, która ma ślub w maju, również jest z niego bardzo zadowolona i faktycznie organizuje swój ślub według zaleceń w nim zawartych.

Fot. Wedding Sisters

1 komentarz

  1. Ja na swój harmonogram czekam już ponad miesiąc, ale rozumiem, że jest duże zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń